EVP & carrièresite op maat

Overtuig kandidaten met een aantrekkelijke Employee Value Proposition.

30 minuten om onze software te verkennen

7

Je carrièresite is een belangrijke tool om van potentiële bezoekers kandidaten te maken

Terwijl de meeste andere ATS’en alleen sjablonen aanbieden, zijn onze in-house developers en recruitment experts er om je carrièrepagina of -site te maken, helemaal in lijn met je huisstijl met veel minder beperkingen. Op deze manier optimaliseren wij de zichtbaarheid en toegankelijkheid van je vacatures.

Afgestemd op je grafisch charter en bedrijfsidentiteit en met de focus op je Employee Value Proposition (EVP) om meer kandidaten aan te trekken.

Aantrekkelijke inhoud: video’s, employee value proposition, getuigenissen van werknemers, vacatures gefilterd volgens jouw criteria, spontane sollicitatieformulieren, GDPR compliance, enz.

Optimale zichtbaarheid van je vacatures dankzij de structuur, SEO en automatische integratie met LinkedIn, Google for Jobs, Indeed en alle jobsites.

Recruitment & communicatie expertise om je tijdens het hele proces te adviseren, begeleiden en ondersteunen.

Toegankelijkheid voor mensen met speciale behoeften.

Korte oplevertijden dankzij ons in-house front-end development team.

Een aantal sites die we hebben gemaakt:

Brand Name
Brand Name
Brand Name
Brand Name
Brand Name
Brand Name
Brand Name
Brand Name
Brand Name
Brand Name
Brand Name
Brand Name

Je carrièresite optimaliseren?

Kandidaten kiezen voor krachtige Employee Value Propositions

Je EVP heeft een directe invloed op het succes van je rekruteringen. Je moet nadenken over de redenen waarom mensen voor jouw bedrijf zouden willen werken.

Wat is een EVP?

EVP wordt gedefinieerd als de waarde die de werkgever voor werknemers creëert in ruil voor hun werk en bovenop hun salaris. Idealiter zou je EVP sterk genoeg moeten zijn om je te onderscheiden van andere bedrijven en zo meer talent aan te trekken en je huidige werknemers te behouden. Het begint allemaal met het stellen van de volgende vragen:

  • Voldoen we aan de behoeften van het talent van vandaag?
  • Waarom zou een kandidaat ons bedrijf verkiezen boven onze concurrenten?
  • Hoe kunnen we de waarde die we onze werknemers bieden beoordelen, en vooral, hoe wordt die waarde echt ervaren?
  • Hoe communiceren we onze EVP naar kandidaten, managers, werknemers en het grote publiek?

Onze aanpak

We hebben een zeer flexibele aanpak om ons aan te passen aan de behoeften van je bedrijf. We kunnen op twee niveaus werken:

  1. Je EVP opmaken of versterken

Wij structureren je EVP rond 6 fundamentele pijlers. Deze structuur helpt ons om de elementen te identificeren die versterkt moeten worden en vooral de sterke punten waarop we kunnen voortbouwen om echte betrokkenheid van werknemers te creëren. Op basis hiervan kunnen wij je een thema en de te gebruiken pijlers presenteren, evenals de elementen binnen elke pijler. Wij geven ook duidelijke aanbevelingen over hoe je je van de concurrentie kunt onderscheiden en hoe je jouw EVP in de toekomst verder kunt versterken.

  1. Je EVP implementeren in de verschillende kanalen

Onze marketing- en IT-teams staan klaar om de EVP op je carrièrepagina te benadrukken, sjablonen te maken voor je vacatures en zelfs voor je LinkedIn- of sociale netwerkcampagnes. Deze implementatie is à la carte en jouw keuze!

    Onze principes

    Wij houden ons aan 2 fundamentele principes:

     

    • Flexibiliteit: wij passen onze aanpak en ons team aan het bedrijf in kwestie en de doelstellingen en uitdagingen van het EVP-project aan.
    • Authenticiteit: we creëren geen EVP uit het niets, alles is gebaseerd op de percepties van bestaande werknemers over wat er al is, maar ook over wat belangrijk is om in de toekomst te creëren en op een systematische manier te communiceren.

      Jouw EVP verbeteren?

      Ontdek ons e-book

      BOEK EEN DEMO

      30 minuten om onze software te verkennen