Pak uw recruitment kerstcadeau uit! 🎁🎅
Geniet van 10% korting op uw volgende recruitmentcampagne - geldig tot 31 december 2024.
Pak uw recruitment kerstcadeau uit! 🎁🎅
Geniet van 10% korting op uw volgende recruitmentcampagne - geldig tot 31 december 2024.
Overtuig kandidaten met een aantrekkelijke Employee Value Proposition.
30 minuten om onze software te verkennen
Terwijl de meeste andere ATS’en alleen sjablonen aanbieden, zijn onze in-house developers en recruitment experts er om je carrièrepagina of -site te maken, helemaal in lijn met je huisstijl met veel minder beperkingen. Op deze manier optimaliseren wij de zichtbaarheid en toegankelijkheid van je vacatures.
Afgestemd op je grafisch charter en bedrijfsidentiteit en met de focus op je Employee Value Proposition (EVP) om meer kandidaten aan te trekken.
Aantrekkelijke inhoud: video’s, employee value proposition, getuigenissen van werknemers, vacatures gefilterd volgens jouw criteria, spontane sollicitatieformulieren, GDPR compliance, enz.
Optimale zichtbaarheid van je vacatures dankzij de structuur, SEO en automatische integratie met LinkedIn, Google for Jobs, Indeed en alle jobsites.
Recruitment & communicatie expertise om je tijdens het hele proces te adviseren, begeleiden en ondersteunen.
Toegankelijkheid voor mensen met speciale behoeften.
Korte oplevertijden dankzij ons in-house front-end development team.
Je EVP heeft een directe invloed op het succes van je rekruteringen. Je moet nadenken over de redenen waarom mensen voor jouw bedrijf zouden willen werken.
EVP wordt gedefinieerd als de waarde die de werkgever voor werknemers creëert in ruil voor hun werk en bovenop hun salaris. Idealiter zou je EVP sterk genoeg moeten zijn om je te onderscheiden van andere bedrijven en zo meer talent aan te trekken en je huidige werknemers te behouden. Het begint allemaal met het stellen van de volgende vragen:
We hebben een zeer flexibele aanpak om ons aan te passen aan de behoeften van je bedrijf. We kunnen op twee niveaus werken:
Wij structureren je EVP rond 6 fundamentele pijlers. Deze structuur helpt ons om de elementen te identificeren die versterkt moeten worden en vooral de sterke punten waarop we kunnen voortbouwen om echte betrokkenheid van werknemers te creëren. Op basis hiervan kunnen wij je een thema en de te gebruiken pijlers presenteren, evenals de elementen binnen elke pijler. Wij geven ook duidelijke aanbevelingen over hoe je je van de concurrentie kunt onderscheiden en hoe je jouw EVP in de toekomst verder kunt versterken.
Onze marketing- en IT-teams staan klaar om de EVP op je carrièrepagina te benadrukken, sjablonen te maken voor je vacatures en zelfs voor je LinkedIn- of sociale netwerkcampagnes. Deze implementatie is à la carte en jouw keuze!
Wij houden ons aan 2 fundamentele principes:
Ontdek ons e-book
30 minuten om onze software te verkennen
30 minuten om onze software te verkennen
We staan altijd klaar om te helpen en al je vragen te beantwoorden!